poniedziałek, 20 lutego 2012

Deficyt czasu

 

Niestety ostatnio odczuwam silny brak czasu na prowadzenie bloga.

Generalnie LESZCZU JESZCE ŻYJE !

Analizy posiadanych spółek przeprowadzam szybko w głowie, ale tego nie można umieścić na blogu... przecież to trzeba napisać. Kolejny weekend minął bez podsumowania tygodnia. Stwierdziłem, że trzeba trochę odpocząć i pojechałem na narty. Przyznaje się, że wieczorem już nie chciało mi się siadać do komputera.



Jeśli chodzi o początek roku ty wyniki mojego portfela są bardzo zadowalające.  Na chwilę obecną wzrost przekracza 16%. Oczywiście wzrost wirtualny ponieważ na razie akcji nie sprzedaję. Zastanawiam się na zmianami. Ale na to potrzeba czasu... Należy wybrać spółki o potencjalnie lepszych perspektywach wzrostów, poczytać, posprawdzać, zastanowić się. Ponieważ nie mam kiedy tego zrobić to pozostawiam skład portfela bez zmian. Skoro rośnie lepiej iż WIG20 to jest nieźle.

Poniżej zamieszczam listę spółek, które ewentualnie mogą znaleźć się w moim portfelu:

  • ASSECOPOL - ładne wybicie, zmiana trendu;
  • FORTE - cały czas pnie się powili w górę, Średnie długoterminowe rosną równomiernie;
  • GRAJEWO - ładne wybicie, średnie rosną, opór pokonany, wysokie obroty;
  • GROCLIN - warto się zastanowić, do oporu 18,20 jeszcze trochę brakuje;
  • KOPEX - także ciekawy wzrost;
  • LENA - ciekawa propozycja, równomierny wzrost;


Mam nadzieję, że uda mi się w końcu "odkopać" z nadmiaru pracy i ponownie wrócę do regularnego pisania na blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz