poniedziałek, 7 maja 2012

Eko Export - tydzień 18


Wybory we Francji i Grecji nie namieszały na razie aż tak bardzo. Na razie... Już za niedługo dadzą znać o sobie. Grecja pewnie będzie miała kłopoty z powołaniem rządu większościowego, a to zacznie się odbijać nam czkawką.
Długi weekend minął i obroty na spółce skoczyły ponownie w górę. Patrząc na wykres dzienny można zauważyć kilka ciekawych faktów. Niestety długi weekend nie przyczynił się do wzrostów. Średnie krótkoterminowe niestety skierowały się w dół i zaczynają spychać w dół kurs spółki.

 Średnie długoterminowe powoli wytracają wzrost i w obecnej chwili stanowią wsparcie. Dzisiaj zanotowaliśmy niestety lukę bessy. Do końca sesji miałem nadzieję, że uda się ją zlikwidować. Oprócz średnich długoterminowych linia trendu 200 sesyjnego stanowi silne wsparcie dla kursu. W pobliży także znajduje się luka hossy z 16 marca. Kurs wrócił zdecydowanie do poprzedniego kanału wzrostowego.
Eko Export - układ dzienny
Najniższy punkt dzisiejszego dnia znalazł się tuż poniżej 78,6% zniesienia fibo.
Eko Export - układ dzienny

Trzy tygodnie temu wyrysowałem dwie linie. Jedną na poziomie 18,60 zł druga na poziomie świecy doji 18,90.  Rysunek wraz z opisem można znaleźć w artykule:

Eko Export - tydzień 15

Dzisiaj zająłem się tymi liniami i przedłużyłem je. Okazało się, że trafiłem prawie idealnie w dolną linię luki bessy oraz z zamknięcie dzisiejszej sesji.


Eko Export - układ dzienny
Powstała luka może okazać się nie łatwa do pokonania. Chociaż systematycznie rosnące obroty powinny w tym pomóc. Na wykresie wolumenu wyrysowałem linię trendu wzrostowego. Do dzisiejszego dnia średni wolumen porusza się praktycznie wzdłuż tej linii. Jak dla mnie świadczy to o coraz większym zainteresowaniu spółką.
Ostatnią ciekawą, obserwacją jest formacja chorągiewki. Czyżbyśmy zbliżali się do rozstrzygnięcia?
Eko Export - układ dzienny


Jeśli chcesz podzielić się swoimi uwagami to napisz komentarz lub e-mail.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz