niedziela, 27 lutego 2011

Podsumowanie 8 tygodnia

Przedstawiam co udało się zrealizować w tym tygodniu, a czego się nie udało i dlaczego.

Kredyt Bank 
Zgodnie z oczekiwaniami zawitał na chwilę na poziomie 16,20. Jednak przyznaję się nie wykonałem planowanych zakupów. Przyczyną było własne przeświadczenie, że złożyłem takie zlecenie zaraz po napisaniu notatki. Niestety zorientowałem się dopiero przyglądając się piątkowego wzrostowi.

Alchemia
Kurs zatrzymał się przed poziomem 7,43. Pozycja utrzymana, nadal znajduje się w portfelu.

Kopex
Kurs rozpoczął wędrówkę w górę, zanotowano minimalny wzrost wolumenu. Zakładam dalszy wzrost. Pozostaje spokojnie czekać. 

Grajewo
Grajewo ze spółek obserwowanych przeniosłem do spółek posiadanych w portfelu. 

Cormay
Na wykresie miesięcznym Cormay wybronił się przed doji. 2011-02-25 nastąpiło otwarcie 5 groszową luką, która została utrzymana.Wolumen zanotował wzrost w stosunku do poprzednich dni.  Pozycja oczywiście pozostaje w portfelu. 

Millennium
Ponowny powrót spółki do portfela. Porządnie udeptano poziom 5,40. Średnia 5 dniowa skierowała się w górę. 

Puławy
W prawdzie kurs w tym tygodniu raz zamknął się poniżej 111,50 zł. ale przy tak nikłym wolumenie, że postanowiłem nie zamykać pozycji i poczekać co przyniesie następny dzień. W piątek kurs nieznacznie poszedł w górę na 112 zł jednak przy tak samo nikłym wolumenie. Pozycja pozostawiona w portfelu, ale raczej nie utrzyma się w tym tygodniu. 

Optimus
Pozycja pozostała w portfelu. Jednak wydaje mi się, że w przyszłym tygodniu zostanie zamknięta w oczekiwaniu na korektę. Wolumen zmniejszył się. Dalej uważam, że kurs nie spadnie poniżej 5,20. 

PGSSoft
Myślę, że powoli kończy się korekta na tym papierze. Pozostaje w portfelu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz