niedziela, 1 maja 2011

Podsumowanie - tydzień 17

Kolejny tydzień mamy za sobą. Jak pisałem wcześniej był to tydzień zmian w moim portfelu.

Puławy
Średnie długoterminowe zbliżyły się trochę do aktualnego kursu. Zgodnie z tym co pisałem w poprzednim tygodniu kurs pozostał w okolicach 121,50 zł. W piątek zamknięcie na 122 zł.
Puławy - układ dzienny
Myślę, że najwcześniej w drugiej połowie tygodnia zobaczymy jakieś ruchy w górę.

Police
Tydzień rozpoczął się od luki hossy, która była silnym wsparciem w całym tygodniu. Jej rola jeszcze się nie skończyła.
Police - układ dzienny
Generalnie nie widzę przeciwwskazań do marszu w kierunku 17,11 zł. Należy pamiętać, że raport za I kwartał 2011 będzie opublikowany 10 maja, a nie jak informowano wcześniej 12 maja.

KGHM 
Kolejny tydzień względnej równowagi. Oczekuję w końcu trwałego przebicia 200 zł. jak tylko rynek ruszy do przodu.

Groclin
Groclin zakupiłem w tym tygodniu po wybiciu z trójkąta. Czwartek, piątek to ruch powrotny, ale nadal jesteśmy powyżej ramienia trójkąta. Oczekuję spadków nie większych niż 27,19. Pod koniec tygodnia ruch w górę.
Groclin - układ dzienny

RCSILAOPEN
Sprawa certyfikatu została opisana w poprzednim liście.

Cormay
O zmianach w portfelu dotyczących Cormey pisałem już wcześniej. W sobotę mieliśmy publikację niezłego raportu z 2010 r. Ale można uznać, że raport jest już uwzględniony w aktualnej cenie. Być może będzie jeszcze jakiś ruch w górę, ale ja oczekuję korekty. W chwili obecnej zakładam zwiększenie liczby akcji przy cenie 15,40 zł.
Cormay - układ dzinny
EkoExport
Spadki były głębsze niż moje założenia. Miesięczna świeca w ostatnim tygodniu zmieniła się na doji. Mam nadzieję, że dotarliśmy do końca spadku, w przeciwnym razie zamykam tą pozycję. Stop loss ustawiam na 7,74.
Ekoexport - dzienny
Kredyt Bank
Lekko drgnęło w górę. Obroty nieznacznie wzrosły. Czyżby spółka budziła się? Średnie krótkoterminowe odbiły w górę. Mam nadzieję, że zaczynają się wzrosty. Kierunek 18,52.
Kredyt Bank - dzienny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz