niedziela, 22 maja 2011

Podsumowanie - tydzień 20

Puławy
Puławy zamknęły tydzień powyżej 124,90. Na wykresie tygodniowym możemy zobaczyć świecę równowagi doji. Niestety wykres dzienny to formacja objęcia bessy. W dodatku piątkowe zamknięcie jest poniżej połowy środowej świecy. Krótkoterminowo czyli najbliższe dni  zapowiadają się lekko spadkowe, okolice 124,90. Jednak średnie długoterminowe systematycznie rosną co napawa mnie optymizmem.
Puławy - tygodniowo

Puławy - układ dzienny
Cormay
Pierwszy tak poważny spadek od stycznia, czyli od kiedy zaczął się ostry marsz w górę. Wisielec z poprzedniego tygodnia (na wykresie tygodniowym) znalazł potwierdzenie. Piątek znaczny spadek przy dość dużych obrotach. Jeśli chodzi o mnie to oczywiście CRM miało już nie być w portfelu. Ale najpierw należy być pewnym, że złożyło się zlecenie stop loss. W piątek okazało się, że w systemie komputerowym nie ma śladu po moim zleceniu, które prawie jestem pewien, że składałem... Owszem złożyłem ale w tylko na poniedziałek. Zapomniałem zmienić daty aby trwało do piątku. W związku z tym spokojnie patrzałem na spadek zakładając, że już się sprzedało... Jeśli w poniedziałek kurs ruszy w dół, a raczej tak będzie to sprzedaję to co mam. Jeśli będzie inaczej to zostawię tak jak jest. Na razie trend długoterminowy jest niezagrożony.
Cormay - tygodniowo

Cormay - dzienny
Police
Przyznaję, że w czwartek miałem chwilę zwątpienia. Jednak czwartek chyba był niezłym dniem na dodatkowe zakupy. Niestety nie miałem wolnej gotówki. Zakładam, że w najbliższych dniach kurs wróci nad 13,80.
Police - tygodniowo

Police - układ dzienny
KGHM
Niestety w czwartek średnie 15 i 45 dały sygnał sprzedaży. Jeśli nie nastąpi szybkie zanegowanie tego sygnału to zamykam pozycję.


KGHM - dzienny




Groclin
Koniec tygodnia to na wykresie dziennym młot oraz doji. Kurs dobrnął do wsparcia. Wsparcie zostało obronione. Naturalną konsekwencją jest wzrost.
Groclin - dzinnie
Groclin - tygodniowo
Na wykresie tygodniowym wyrysowałem dwa istotne poziomy. Jeden na poziomie 50% dużej białej świecy ze lutego, drugi to dołek z marca. W tym tygodniu odbiliśmy się od dolnego poziomu i zakończyliśmy na górnym. Czekam na wzrosty.

Ekoeksport
Nie udało się na razie skorzystać z dużego młota w tym tygodniu. Spadek skończył się na 38,20% zniesienia fibo. Wykresy tygodniowy i dzienny wyglądają dość podobnie. Nadal uważam, że jesteśmy przed znaczny, ruchem w górę.

Ekoeksport - tygodniowy

Ekoeksport - dzienny
RCSILAOPEN
Spadki wytraciły na sile. Trudno ocenić, że ruch w górę, będzie kontynuowany, czy przejdziemy w ruch boczny.

Optimus
Na wykresie tygodniowym mamy wyrysowany młot. Aktualnie zakładam wzrosty. Dodatkowy wydaje mi się, że pozytywne opinie na tema Wiedźmina 2 będą odgrywały pewną role we wzroście. Zakładam, że gra przyniesie zyski większe od oczekiwań.

Kredyt Bank
Nadal nic wielkiego nie dzieje się z tym walorem. Jednak na wykresie tygodniowym pojawił się młot. Wykres dzienny wygląda, jakby każda próba zbicia kursu przez niedźwiedzi była natychmiast negowana przez byki. Średnie długoterminowe nadal rosną. W związku z tym zakładam powolny wzrost kursu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz