czwartek, 22 września 2011

RCSDXA0412 - zagrywka na spadek

Obserwując wczorajszą reakcję giełd na ogłoszoną przez FED "Operację Twist" założyłem, że giełdy europejskie dzisiaj zanurkują. W związku z tym przeanalizowałem wczorajszą tabelę transakcji RCSDXA0412. Zauważyłem, że jeszcze przed włączeniem się animatora komuś udało się sprzedać nieduża ilość certyfikatów po bardzo zawyżonej cenie. Postanowiłem spróbować tej samej zagrywki dzisiaj. Sprzedać drogo odkupić tanio. Operacja w dniu dzisiejszym zakończyła się pełnym sukcesem. Ponieważ zakładałem, że dzisiaj DAX będzie spadał w dół to dodatkowo postanowiłem zwiększyć liczbę posiadanych certyfikatów. Jutro spadki powinny być kontynuowane. Wartość indeksu DAX powinna dotrzeć do dolnej granicy kanału, w którym aktualnie się porusza. Być może już w poniedziałek będę rozważał sprzedaż certyfikatu RCSDXA0412.

2 komentarze:

  1. Na certyfikatach tak jest, Czasami animator zaśpi albo w Wiedniu nie włączą kompa i już można coś tanio kopic albo drogo sprzedać

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie widziałem, żeby animator wystartował o godzinie 9. Zawsze jest opóźnienie. Na RCSDXA0412 jest to z reguły około 5 minut. Na srebrze i złocie zdarza się i pół godziny.

    OdpowiedzUsuń