wtorek, 27 września 2011

Szybkie zmiany w portfelu

Ostatnio dynamika zmian w moim portfelu jest bardzo duża, ale jak na razie trafność decyzji oceniam na 80%.
Decyzje prawidłowe:
1. Czwartek (22 wrzesień) zakup RCSDXA0412, sprzedaż w godzinach rannych w poniedziałek - nieduży, ale zysk.
2. Zakup w piątek akcji CORMAY (poniżej 13,80 zł.)
3. Zakup w poniedziałek rano sprzedałem zdołowanych certyfikatów RCGLDAOPEN, RCSILAOPEN.

Decyzja błędna:
1. Odkupienie już w piątek certyfikatów na srebro i złoto. Po ponownej ocenie sytuacji odsprzedanie certyfikatów ze stratą.

Błędnie oceniłem sytuację i za szybko chciałem odkupić certyfikaty. Na szczęście postanowiłem ciąć straty. Cały czas zakładałem, że dojdzie do odbicia i srebro i złoto ponownie będą ruszą w górę. Stało się tak w poniedziałek.
XAUUSD - 1 minutowy
XAGUSD - 1 minutowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz