niedziela, 18 marca 2012

Skotan - 2012 tydzień 11

Mam wrażenie, że przez brak czasu jaki ostatnio mi doskwierał przegapiłem czas, w którym pojawiły się sprzedaży akcji tej spółki. Chociaż najważniejszy sygnał dla mnie jeszcze nie wystąpił, a mianowicie kurs jeszcze nie przebił wszystkich średnich długoterminowych. Patrząc na mijający tydzień skłaniam się jutro do sprzedaży. Próba wzrostu dwa tygodnie temu była podejmowana przy niskich obrotach. Spadki z mijającego tygodnia wystąpiły przy dużych obrotach. Poniedziałek rozpoczął się od spadającej gwiazdy, która została potwierdzona przez resztę tygodnia. Dwie luki bessy w jednym tygodniu to dość negatywna informacja.
Skotan - układ dzienny


Wzmocnieniem negatywnych informacji jest wykres punktowo-symboliczny, według którego w piątek padł sygnał sprzedaży przy kursie 3,31.
Skotan - układ dzienny
Patrząc na wykres tygodniowy, jeszcze w zeszłym tygodniu nie wszystko wyglądało źle. Ale zamknięcie tego tygodnia nie wygląda zbyt pięknie.

Skotan - układ tygodniowy
Na szczęście zamknięcie pozycji i tak pozostawia dość spory zysk - moja średnia cena kupna wynosi 2,57.

2 komentarze:

  1. Witaj, Jak nazywa się ten wzkaźnik ładnie widoczny na drugim obrazku - z liniami zielonymi i czerwonymi .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest seria średnie kroczące. Swoje decyzje opieram głównie na tych średnich.
    Powoli przymierzam się do modyfikacji ich sposobu i okresu wyliczania.

    OdpowiedzUsuń