poniedziałek, 11 kwietnia 2011

City Interactive - doładowanie

Zgodnie z tym co pisałem w podsumowaniu 14 tygodnia w tym tygodniu widzę wzrost na CIA. Dlatego w dniu dzisiejszym postanowiłem skorzystać z promocji, jaka nadarzyła się pięć minut po rozpoczęciu sesji, i dokupić trochę akcji.  Promocja trwała kilka minut i kurs jak szybko zjechał w dół tak szybko zaczął rosnąć. Oczywiście lepszym rozwiązaniem była sprzedaż wszystkiego w ciągu dwóch pierwszych minut i ponowne kupno w dołku. Jednak przyznaję nie byłem  na to przygotowany. Zanim zdążyłem otworzyć zlecenie kurs zaczynał już rosnąć. Nie pozostało nic innego jak uśrednić w dół zakupy z poprzedniego tygodnia. W chwili obecnej CIA stanowi 23% mojego portfela. Nie będę długo utrzymywał tak wysokiego poziomu zaangażowania w ten papier. Myślę, że po przekroczeniu 35 zł. będę redukował ilość akcji, dążąc do bardziej równomiernego rozłożenia gotówki w tynku akcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz