poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Podsumowanie - tydzień 16

City Interactive
W ostatnim tygodniu CIA znowu nas nie rozpieszczało. Na początek wykres miesięczny.
CIA - układ miesięczny
Kwiecień to drugi miesiąc spadkowy od marca 2010. Aktualnie z wykresu miesięcznego wychodzi, że zanegowano nawet wzrosty z lutego 2011. Mamy 4 dni na zmniejszenie korpusu świecy miesięcznej.

CIA - układ tygodniowy
Na wykresie tygodniowym wyraźnie widać, że przyszedł czas na odbicie jeśli oczywiście chcemy zobaczyć dalsze wzrosty. W przypadku wybicia dołem z trójkąta zacznę wyprzedaż,  niestety ze stratą. Oczekuję w najbliższych dniach zamknięć dziennych powyżej 30 zł. Zejście powyżej tej wartości traktuję jak sygnał sprzedaży. Na pierwszy rzut pójdzie 50% akcji. W przypadku wybicia dołem z trójkąta przy dużych obrotach likwiduję pozycję w całości.
CIA - układ dzienny
Wybicie dołem oznaczać będzie w najlepszym przypadku przejście w trend boczny.
CIA - układ dzienny
Puławy
Mamy piąty miesiąc z rzędu wzrostów. Do pokonania pozostaje opór 124,90.
Puławy - miesięcznie
Udane pokonanie oporu wymaga zbudowania bazy. Oczekuję, że kurs w najbliższych dniach pozostanie w okolicach 121,50. Być może nawet poczekamy na średnie długoterminowe.
Puławy - tygodniowo
Puławy - układ dzienny
Police
Tydzień zamknął się ponownie powyżej 13,80 zł. Mam nadzieję, że już pozostaniemy z tej strony. Kierunek 17,11 :-). Problemem nadal pozostają obroty.
Police - miesięcznie
Police - tygodniowo
Police - dziennie
KGHM 
W obecnej chwili nie mam żadnych obaw o trend wzrostowy. W środę powstała luka hossy, która na razie jest utrzymana.
KGHM - miesięcznie
KGHM - tygodniowo
KGHM - dziennie
Cormay
W poprzednim tygodniu pisałem o pewnej regularności w kursie CRM. Ostatnie notowania zdają się potwierdzać tą regułę. Zaczął się ponowny wzrost.
Cormay - tygodniowo
Po każdej świecy "młot" widocznej na powyższym wykresie widać wzrost.
Cormay - dziennie
Zastanawiam nad dokupieniem CRM kosztem CIA. Wzrost na CRM wydaje mi się bardziej prawdopodobny niż na CIA.

EkoExport
Przewidywania potwierdziły się. W ostatnich dniach zanotowaliśmy wzrosty. Powoli zbliżamy się do 8,50. Patrząc na wykres dzienny można zobaczyć pewien sposób wzrostu kursu, a mianowicie, mamy jedną dużą, białą świecę, ewentualnie dwie, a następnie seria małych świec spadkowych. Potem znowu jedna, dwie duże,  białe świece i znowu drobny spadek. Skoro czwartek zakończył się sparkiem, a nie dużą białą świecą to powinien być tydzień spadkowy. Zobaczymy czy tak będzie. Trend krótkoterminowy jest rosnący. Natomiast do póki nie wyjdziemy ponad 8,50 trend długoterminowy pozostaje bocznym.
Ekoexport - dziennie

Kopex
Wzrostów nie było. Kurs w czwartek dotarł do wsparcia. Średnie krótko terminowe zaczynają przecinać od góry długoterminowe. Jeśli kurs zostanie wybity dołem pozostanie to prawdopodobnie zamknę pozycję. Ustawiam stop loss na 20,07.
Kopex - dziennie
Kredyt Bank
W ostatnim tygodniu - cztery białe świece, ale kurs praktycznie pozostał w miejscu. Nie wie czy zwróciliście uwagę na wolumen w środę i czwartek. Był niemal identyczny: środa 28028 akcji, czwartek 28032 akcji. Poziom 16,80 ponownie obroniony. Mam nadzieję, że oczekiwane przeze mnie wzrosty przesunęły się jedynie o tydzień.
Kredyt Bank - dziennie

RCSILAOPEN
Zaczynam czekać na korektę na certyfikacie srebra. Zrezygnowałem z niego w okolicach listopada, nie za bardzo wierząc w dalsze wzrosty. Styczeń 2011 to korekta, ale potem ... dalszy wzrost, a mnie za chciało się CIA. Myślę, że czas na jakąś korektę. Certyfikat dodaję do obserwowanych.
RCSILAOPEN - tygodniowo

RCSILAOPEN - dziennie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz