piątek, 29 kwietnia 2011

Przetasowania w portfelu

W tym tygodniu nastąpiło dużo zmian w moim portfelu inwestycyjnym. We wtorek zredukowałem CIA o 50% i dokupiłem CRM. Po przekroczeniu przez CRM 17 zł. dokonałem znacznej redukcji tych akcji oczekując w najbliższych dniach korekty. Wczoraj (czwartek) zupełnie pożegnałem się z CIA. Niestety pomysł z CIA okazał się nietrafiony, a raczej czas zakupu okazał się nietrafiony. Większość strat odrobiłem na znacznym wzroście CRM w tym tygodniu. Także wczoraj pozbyłem się Kopexu, który wybił się dołem z trójkąta. Pisałem o tym w podsumowaniu 16 tygodnia. Pozyskana gotówka została zainwestowana we wcześniej obserwowane instrumenty:
  • Groclin
  • RCSILAOPEN (srebro).
Aktualny skład portfela:


PULAWY 17%
POLICE 15%
KGHM 14%
GROCLIN 13%
RCSILAOPEN 10%
GOTÓWKA 10%
EKOEXPORT 9%
CORMAY 6%

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem RCSILAOPEN warto brać dopiero gdy weźmie się pod uwagę wykres srebra, gdyż w trakcie, gdy nasze rynki były zamknięte srebro odbiło się od 50$. W związku z tym na godzinowych na wykresie z ostatniego tygodnia mamy podwójny szczyt, czego na RCSILAOPEN nie ma. Wiem, że srebro co chwile przełamuje górne ograniczenia swoich wąskich wzrostwych kanałów rysowanych mniej więcej na długości tygodnia, dwóch, ale RCSILAOPEN dopiero
    teraz porusza się na górnym ograniczeniu kanału wzrostowego, wyznaczonym ponad 2 miesiące temu. Podsumowując, patrząc na umacniającą się złotówkę i podwójny szczyt ja czekam aż srebro trwale przebije 50$. Nie chciałbym mieć 3 maja niespodzianki w postaci jakiejś głębszej korekty i nie móc wtedy sprzedać papierów;)

    PS. Gratuluje gry na Cormayu:)
    Pozdrawiam
    Piotr

    OdpowiedzUsuń