poniedziałek, 11 lipca 2011

Piątkowe uzupełnianie portfela

W piątek postanowiłem uzupełnić portfel o akcje dwóch spółek: Synthos oraz Cormay.

Synthos
Zdecydowałem się na Synthos ponieważ:
a) miałem wolne gotówkę
b) obraz techniczny jest bardzo atrakcyjny.
Ostatnie poważniejsze zachwianie kursu w układzie tygodniowym miało miejsce pod koniec maja 2009 roku. Od tego czasu spółka systematycznie pnie się w górę.

Synthos - tygodniowo

Już wcześniej miałem w portfelu Synthos jednak w wyniku jakiegoś zawirowania zostało sprzedane. Ponieważ aktualnie miałem wolne zasoby to postanowiłem uzupełnić portfel o Synthos. Oczywiście zawsze jest niebezpieczeństwo, że kupuje się na szczycie. Im dłużej trwa taka wędrówka na północ tym trudniej zdecydować się na wejście w taka spółke. Kilka dni temu miało miejsce odbicia się średnich krótkoterminowych od długoterminowych.
Synhos - dziennie
Cormay
Jeśli chodzi o Cormay to pisałem ostatnio, że wg wykresu punktowo symbolicznego pojawił się sygnał kupna. Postanowiłem posłuchać tego sygnału i dokonać zakupu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz