poniedziałek, 18 lipca 2011

Redukcja portfela

W związku z brakiem potwierdzenia oczekiwanych przeze mnie wzrostów, a wręcz pogłębianiem się  spadków podjąłem decyzję znacznej redukcji portfela. Do sprzedaży trafiają Cormay, Ekoexport, KGHM, Optimus, Police i Synhtos. Pozostawiam oczywiście srebro. Srebro podnosi się po ostatniej korekcie. Złoto bije rekordy historyczne. Wiadomo, że nastąpi odbicie po tych spadkach jednak nie wiadomo kiedy. Przyjmuję, że duże spółki będą miały jeszcze szanse, a wzrosty w najbliższych tygodniach. Dlatego KGHM i Synthos zmierzam odkupić po niższej cenie.

2 komentarze:

  1. Ja jeszcze trzymam Police. Ciągle wierzę, że odbicie nastąpi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pisałem tak zrobiłem. Zamykałem wszystkie pozycję rano kiedy były jeszcze na plusie w stosunku do dnia wczorajszego.
    Indeksy mWIG40 i sWIG80 dalej nurkują, przyjmuję to jako ostrzeżenie przed większym spadkiem. Na razie mam zamiar przyjrzeć się bliżej obligacjom korporacyjnym.

    OdpowiedzUsuń