niedziela, 4 grudnia 2011

Tydzień 48 - podsumowanie portfela


Generalnie 48 tydzień mogę zaliczyć do tygodni wzrostowych. Nastąpiło kilka nieznacznych ruchów w mym portfelu. Jak pisałem wcześniej ustawiłem ciasne Stop Loss na wszystkich akcjach. Efektem takiego działania były dwa automatyczne sprzedaży. Częściowo został sprzedany Cormay oraz całkowicie wypadło Wasko. Ponieważ wcześniej chciałem kupić Pepees więc za część uzyskanej gotówki nabyłem nieduży pakiet akcji tej spółki. Jeszcze nie podjąłem decyzji, ale zastanawiam się nad ponownym dokupieniem Cormay. Ale na to będzie jeszcze czas. Nadal jestem nastawiony na grudniowe wzrosty.

Cormay

W połowie tygodnia mieliśmy wybicie w górę z flagi. Druga część tygodnia to odpoczynek. Na chwilę obecną znajdujemy się w górnej części świecy wybicia. Co jest potwierdzeniem wybicia. Byłoby dobrze aby w najbliższych dniach kurs ruszył powoli do góry.

CD Projekt Red

Ostatnie dni to powolne osuwanie się kursu w okolice 5,05. Interpretuję to jako budowanie bazy do dalszego wzrostu. Obrót niewielki co świadczy o korekcyjnym charakterze tego spadku. Widać, że inwestorzy nie mieli ochoty na wyprzedaż w tym tygodniu. Wydaje mi się jednak, że nadchodzący tydzień nie wiele zmieni. Luka hossy będzie stanowiła opór w tym tygodniu. Ewentualnie końcówka tygodnia lub następny tydzień może przyczynić się do wzrostu. Sile wsparcie może stanowić zgrupowanie średnich długoterminowych oraz linia trendu 200 sesyjnego.
CD Projekt RED - układ dzienny
Eko Export

Tydzień wzrostowy, jednak zakończony wisielcem. Kurs wzniósł się nad kanał spadkowy, którego górna linia stała się wsparciem. Przełamanie tego wsparcia spowoduje zamknięcie u mnie tej pozycji.


Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego PEPEES SA (PPS)

W poprzednim tygodni doszło do wybicia w górę na tym walorze. Ponieważ jak wspomniałem miałem wolną gotówkę, postanowiłem nabyć pewien pakiecik akcji PPS. Spółkę obserwowałem od pewnego czasu stąd szybka decyzja o kupnie. Mijający tydzień był dobrym tygodniem dla spółki. Kurs powoli wędrował w górę przy zwiększonych obrotach. Został pokonany opór 0,89 wyznaczonych przez lokalny szczyt z 31sierpnia 2011.

Wasko

Na razie trafia do spółek obserwowanych.

4 komentarze:

  1. Cześć,
    Chciałbym się z Tobą skontaktować, możesz do mnie napisać na maila albo podać swojego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Pepeesie ładnie zarobiłem w kwietniu. Teraz jakoś nie wierzę w te wzrosty - co nie znaczy że nie można zarobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiecień to był u mnie Cormay, Optimus (wtedy)i chemia (Puławy, Police itd.) Teraz też Cormay nieźle mnie pociągnął oraz EkoExport.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia i moglibyśmy sie wymienić się linkami bloga?

    OdpowiedzUsuń