niedziela, 15 stycznia 2012

Netia - 2012 tydzień 2






Podsumowanie tygodnia rozpoczynam od Neti. Natia została zakupiona przeze mnie w ostatni piątek. Niestety moje zakupy zbiegły się z publikacją obniżania ratingu krajów europejskich przez Standard&Poor's. O ile do godziny 12 wszystko przebiegało z moimi założeniami o tyle potem sytuacja nieznacznie się zmieniła. Jednak nadal podtrzymuję słuszność zakupu. Na wykresie tygodniowym mamy dużą białą świecę oraz rosnące obroty. Z poziomu jednej luki kurs podskoczył do poziomu drugiej.
Netia - układ tygodniowy
Patrząc na wykres tygodniowy długoterminowo można zauważyć, że nadal obowiązuje trend rosnący.
Netia - układ tygodniowy
Na wykresie dziennym widać, że od poniedziałku kurs zaczął szybko spinać się kierunku luki bessy, która stanowi silny opór. Już w środę notowania zamknęły się powyżej luki, czwartek potwierdził wzrost. Ponieważ średnie długoterminowe systematycznie rosły postanowiłem zakupić akcje Neti.

Netia - układ dzienny
Od sierpnia 2011 można wyznaczyć kanał wzrostowy. Aktualnie kurs znajduje się w dolnej części kanału. W związku z tym zakładam wzrost w najbliższym czasie.
Netia - układ 60 minutowy
Podobny kanał wzrostowy można wyznaczyć na wykresie 60 minutowym. Jak zwykle sprawdziłem co podaje nam wykres punktowo symboliczny z portalu czasnazysk.pl
Netia - wykres XO (na podstawie czasnazysk.pl)
 I tak - 11 stycznia 2012 padł sygnał kupna. Teoretyczny zakres wzrostu - to 7,59. Osobiście nie jestem aż takim optymistą, ale wzrost w okolice 6,80 w ciągu 3 miesięcy,  byłby dla mnie także satysfakcjonujący.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz