niedziela, 6 listopada 2011

CD Projekt - tydzień 44




W piątek podjąłem decyzję o zakupie pakietu akcji CD Projekt. Po weekendowej analizie stwierdziłem, że tym razem trochę się pospieszyłem. Kurs dotarł do oporu 5,67zł. Wydawało mi się, że poziom zostanie łatwo pokonany i kupiłem za wcześnie...
Średnia cena zakupu to 5,80. Na wykresie tygodniowym kurs wspiął się ponownie powyżej linii trendu 200 sesyjnego i właśnie ten fakt sprowokował mój zakup. Kurs pięć tygodni z rzędu rósł, dopiero w ostatnim tygodniu został odnotowany drobny spadek.
CD Projekt - układ tygodniowy
 Według wykresu dziennego kurs znajduje się w kanale wzrostowym. I jeśli pokona aktualny opór to oceniam, że będzie rósł do około 6,15zł, gdzie  pojawi się silny opór ze strony luki bessy.
CD Project - układ dzienny
Przeglądając kilkakrotnie wykres doszedłem do wniosku, że aktualny opór może być pretekstem do znacznego zejścia w dół i wyrysowania podwójnego dna. Zobaczymy jak sytuacja się rozwinie. Na razie pozostaje ustawienie Stop Loss.
CD Projekt - układ 2 godzinny
Według wykresu 2 godzinnego można założyć, że kurs będzie miał wsparcie w okolicach 5,45 więc może jednak nie będzie tak pesymistycznie jak mi się zaczęło wydawać.

12 komentarzy:

  1. I co trzymasz dalej te akcje ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas. W weekend postaram się przygotować tygodniową analizę. Ale generalnie oczekuję wybicia w górę. Jak na razie ostatni tydzień wypadł jak dla mnie zupełnie nieźle. Na pewno jeszcze zwiększę ilość CDR w portfelu. Jeszcze chcę na spokojnie przeczytać informacje z benchmark.pl: Co planuje CD Projekt?

    OdpowiedzUsuń
  3. Leszcz, jakimi kwotami obracasz na giełdzie ?
    Kiedy będziesz mógł powiedzieć "Mam już wystarczającą liczbę akcji CD RED" ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o portfel to planuję następujący układ:
    Cormay 44%
    WASKO 16%
    EkoExport 20%
    CD Project 20%
    ====================
    Czyli posiadaną gotówkę, dzielę na pół i kupuje EkoExport i CD Projekt. Eko Export usiłowałem już nabyć w tym tygodniu. Nie wyszło bo oczekiwałem większych spadków.
    Po zrealizowanym planie prawdopodobnie Cormay zmniejszę do około 25-30% i dokupię jeszcze jakąś spółkę. Chciałbym wybrać coś z WIG20 - jeśli tylko WIG20 ruszy porządnie w górę.
    Na razie z wyborów jestem bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakimi konkretnie kwotami operujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  6. W chwili obecnej nie przekraczam 20kzł. Co uważam pozwala łatwiej wybierać spółki. Im większa kwota tym większą płynność potrzebuję mieć na spółce. Spółki, które mam w portfelu mają tą płynność wystarczającą.

    OdpowiedzUsuń
  7. To strasznie się rozdrabniasz - mając 4 spółki. Nie lepiej całość w jedną ?

    PS. Wkurzająca jest ta weryfikacja obrazkowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, ze względu na bezpieczeństwo. Popatrz na taki KHGM. Ostatnio, żałowałem, że nie kupiłem jak ruszał w górę. Jeśli bym wszystko wpakował w taki KGHM to wczoraj pozbawiłbym się 15% kapitału. Zdecydowanie bardziej wolę rozdzielenie kapitału na różne spółki. Poza tym, jedna spółka nie rośnie wiecznie. Musi także odpoczywać. Wtedy powinny pracować inne. :-)

    Na weryfikację obrazkową chyba nie mam wpływu. Poszukam w ustawieniach, czy da się to zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne, da się ją wyłączyć. Zobacz u mnie na blogu, ja jej nie mam. Skomentuj coś :)))

    Powiem Ci szczerze, że dziwi mnie tak małe zaangażowanie z Twojej strony w spółkę CD RED.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy napiszesz nowy text na temat CD RED ? Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno jutro, ale nie wiem jak szczegółowo. Na razie siedzę nad finansami domowymi :-).
    Muszę tą sprawę uporządkować. Zresztą zamierzam napisać też serię artykułów na ten temat...

    PS.
    Ale nadal nie wiem gdzie wyłączyć tą weryfikację.
    Muszę dokładniej poszukać na spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Napisałem nowe tygodniowe podsumowanie CD Projekt Red. Oto link: CD Projekt RED - tydzień 46

    OdpowiedzUsuń