wtorek, 15 listopada 2011

WIG20 - czas na wzrost

Kilka dni temu pisałem o formacji oRGR na WIG20 jak na razie scenariusz jest realizowany. Oznacza to, że zbliża się czas gdy indeks zacznie rosnąć. Zgodnie z tą strategią powoli dokupuję akcje spółek, które posiadam w portfelu i nadal szukam spółek, które zachowują się stabilnie na rozchwianym rynku.

WIG20 - układ dzienny
Spółki, które pilnie obserwuję to EkoExport, Cormay, CD Projekt, Wasko. EkoExport utrzymało się nad wsparciem. Zanotowało nawet poziom 7,45 ale zaraz powędrowało w górę. Na jutro ustawię kupno na podobnym poziomie. Cormay wsparło się na luce hossy. Wyrysowana świeca młot. Zobaczymy co z tego jutro wyniknie. Ja liczę na wzrosty. CD Projekt wsparł się na średniej EMA5. Do luki hossy, która jest silnym wsparciem nie zbliżył się. Wasko zostało w ostatniej chwili wywindowane do góry. Kurs zamknął się nad luką hossy. Ilekroć dzisiaj kurs na Wasko zbliżył się w okolice 2,12 - 2,10 to pojawiały się duże pakiety popytowe, które uniemożliwiały dalszy spadek. Ostatni czas na Wasko to zwiększone obroty. Dla mnie oznacza to nadal akumulację na tym walorze.

Gorąco zapraszam do komentowania artykułów oraz do odwiedzania Świat Według Leszcza na Google+.




DOSTAŁEŚ RABAT
70%
Na atrakcje w Twoim mieście

Imię:

E-mail:

Twoje miasto:

2 komentarze:

  1. Leszczu przed nami spadki więc radził bym Ci w końcu sie wyleszczyć i dać spokój z akcjami :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na chwilę obecną pozostaję przy swoim założeniu, że na koniec listopada WIG20 jest powyżej 2450. Spółki, które mam w portfelu pilnie obserwuję i widzę, że gdy tylko próbują spadać, to natychmiast pojawiają się duże zlecenia kupna i następnego dnia mamy powrót na ten sam poziom. Jutro raczej będziemy mieć spadki. Potem ... zobaczymy. Ja trzymam się swojej strategii. Jak na razie przynosi efekty.

    OdpowiedzUsuń