wtorek, 22 listopada 2011

Spółki po expose

Mamy dużo uciechy z naszym premierem. Było za mało atrakcji na parkiecie, więc dołożył swoje dwa grosze podczas expose. Nie będę wracał do ogólnie znanej sprawy KHGM ale raczej skpię się na tym co mam w portfelu. Jak obecna sytuacja wpłynęła na moje inwestycje?

Cormay
Opisywaną w weekend formację chorągiewki, zamieniam na formację flagi. Luka hossy widoczna na wykresie dziennym zadziałała jako wsparcie.

Cormay - układ dzienny
Do póki kurs nie wyłamie się dołem z tej formacji lub nie przebije zbliżającego się wsparcia to nie sprzedają akcji. Dodatkowo kurs aktualnie jest wspierany przez średnie długoterminowe.

CD Projekt Red
Podobnie sytuacja wygląda na CDR. Tutaj także utworzyła się formacja flagi. Kursu bronią jedynie średnie długoterminowe. Niestety wyłamał się z kanału wzrostowego. Mimo tego wierzę, że formacja ta zostanie pozytywnie zrealizowana, tzn. że nastąpi wybicie górą. Dlatego też dokupiłem dzisiaj na koniec dnia trochę akcji CDR.
CD Projekt Red - układ dzienny
EkoEksport
EkoEkxport ładnie borni się przed znacznymi spadkami. Aktualnie działa wsparcie z wyrysowanego na wykresie kanału. Kurs nadal pozostaje w kanale wzrostowym. Myślę, że czas na zakupy na tym papierze.
EkoExport - układ dzienny
Wasko
Dzisiaj mamy dzielną obronę luki hossy. Dzisiejsza próba podniesienia kurs zakończyła się niepowodzeniem.
Wasko - układ dzienny

Jeśli o moją strategię to nie ulega ona zmianie. Nadal czekam na wzrosty w grudniu. Może expose premiera jest nieznacznie opóźni ale będą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz