środa, 9 listopada 2011

Trzeba być elastycznym ...czyli RCSDXA0412 w natarciu.

Nie ukrywam, że liczyłem na to, że jeszcze trochę pociągniemy w górę. Jeszcze z samego rana kupiłem mały pakiet WASKO. Jednak już po dwóch godzinach od rozpoczęcia sesji zamknąłem pozycje EKO EXPORT i za całą pozostałą gotówkę zakupiłem certyfikat na spadek indeksu DAX - RCSDXA0412. Pozostaje decyzja co zrobić z nieszczęsnym WASKO? Prawdopodobnie rano sprzedam ze stratą. Patrząc na dzisiejszy obrót spadki będą poważniejsze.

2 komentarze:

  1. Dzisiaj (2011-11-10) rano powstrzymałem się przez sprzedażą. Coś mi cały czas podpowiada, że uległem panice z tym RCSDXA0412... Zbyt dużo chyba czytałem ocen aktualnej sytuacji na różnych forach. Wczoraj była panika a dzisiaj nie widać jej. Część spółek zaczyna rosnąć, zwłaszcza te, które mam w portfelu. Indeks DAX też rośnie. Na razie jestem jedną nogą niedźwiedziem a druga bykiem. Trzeba się na coś zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej jestem zaskoczony siła EKO Export. Czy to już koniec korekty na tym papierze?

    OdpowiedzUsuń