niedziela, 27 listopada 2011

Cormay - tydzień 47



W tym tygodniu mieliśmy spadki i wzrosty. Efektem końcowym w piątek było uzyskanie prawie kursu otwarcia z poniedziałku. Kurs wspierany jest przez średnie krótkoterminowe. Luka hossy została obroniona. Jak pisałem wcześniej formację chorągiewki w tygodniu zamieniłem na formację flagi. Wyznaczony wcześniej przeze mnie poziom 6,21 w tym tygodniu okazał się oporem. Na wykresie tygodniowym w poprzednim tygodniu mieliśmy świecę doji a aktualnym tygodniu można doszukać się młota.
Generalnie nie widzę chęci do wielkich spadków. Kurs od czterech tygodni mieści się w granicach od 15,90 do 16,40.
Cormay - układ tygodniowy
Na wykresie dziennym wyrysowałem formację flagi. Kurs jak na razie respektuje granice formacji.
Cormay - układ dzienny
Notowania Cormay znalazły w tym tygodniu wsparcie ze strony linii trendu 200 sesyjnego. Zarówno trend 200 sesyjny jak i 80 oraz 20 sesyjne są rosnące. Dla CRM ważą się losy co do obowiązywania długoterminowego trendu rosnącego. Ostatnie wsparcie wyznaczyłem przez linię poprowadzoną od dnia 9 sierpnia 2011.
Cormay - układ dzienny
Na poziomie tego wsparcia będę ustawiał stop loss dla CRM. Wagę tej linii można zaobserwować także na wykresie 2 godzinnym. Końcówka wykresu 2 godzinnego jest dość optymistyczna, zwłaszcza rosnące obroty.
Cormay - układ 2 godzinny
Podsumowując, nadal czekam na wzrosty. Jeśli mają nastąpić to powinny pojawić się w nadchodzącym tygodniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz