wtorek, 29 listopada 2011

mBank zablokował transfer pieniędzy z kart kredytowych

W dniu dzisiejszym mBank zablokował możliwość przelania pieniędzy z karty kredytowej przy pomocy serwisu BlueCash. Operację blokady wykonał w terminie wcześniejszym niż ten, o którym informowałem swoich klientów.
Raczej można się było tego spodziewać. Kto zdążył z ostatnim transferem pieniędzy ten szczęśliwy. Mnie nie do końca się to udało. Podejrzewając, że bank przyspieszy operację blokowania postanowiłem wykonać operację na karcie zaraz jak tylko zamknie się okres rozliczeniowy. Pieniądze z pierwszej karty udało się przelać w czasie weekendu. Niestety okres rozliczeniowy drugiej karty kończy się dokładnie dzisiaj. Miałem cichą nadzieję, że rzutem na taśmę uda się, ale bank mnie ubiegł.

No cóż do końca roku należy przeanalizować przydatność utrzymywania kart kredytowych i ewentualnie je zlikwidować jeśli zaczną generować niepotrzebne koszty.


Jeśli ktoś bardzo obrazi się na mBank i zamierza zmienić bank polecam porównywarkę kont osobistych, która być może przyczyni się do wyboru nowego banku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz